26910-26808

Callback

Δευτέρα–Τετάρτη–Σάββατο:  8:00–15:00

Τρίτη–Πέμπτη–Παρασκευή:  8:00–14:30 και 17:00–21:00

 

Δεν λειτουργεί το τηλεκοντρόλ του αυτοκινήτου. Τί κάνουμε;

Πώς μπορόυμε να αποκτήσουμε μία βασική εικόνα του προβλήματος.

1) Σε πρώτη φάση ελέγχουμε αν υπάρχει ενδεικτικό λαμπάκι στο κοντρόλ. Εφόσον υπάρχει, πρέπει να ελέγξουμε αν ανάβει ή όχι. Αν αυτό δεν ανάβει, τότε ενδέχεται να έχει πέσει η μπαταρία του τηλεκοντρόλ. Βέβαια, μερικές φορές μπορεί το λαμπάκι να ανάβει κανονικά αλλά η μπαταρία να θέλει αλλαγή.

2) Με βάση τα παραπάνω, το δεύτερο βήμα που πρέπει να κάνουμε, ώστε να πραγματοποιηθεί ένας βασικός έλεγχος, είναι να ελέγξουμε την μπαταρία. Αν είναι πολύ παλιά, μπορεί να έχει βγάλει υγρά και να μην λειτουργεί σωστά. Παρόλα αυτά, ακόμα και αν η μπαταρία φαίνεται καλή εξωτερικά, δεν είναι κακή ιδέα να την αντικαταστήσουμε με μια καινούρια, ώστε να είμαστε σίγουροι αν το πρόβλημα οφείλεται σε αυτήν. Πολλές φορές η μπαταρία φαίνεται καλή εξωτερικά αλλά δεν έχει σωστή τάση στους πόλους της.

3) Σε επόμενη φάση, οφείλουμε να ελέγξουμε την κατάσταση που βρίσκεται το κοντρόλ γενικότερα, εξωτερικά και στην θέση της μπαταρίας. Πολλές φορές αν το κοντρόλ έχει βραχεί μπορεί να έχει άλατα και άλλες ενδείξεις οξείδωσης.

Μετά τον έλεγχο, τί κάνουμε;

  • Όπως αναφέραμε νωρίτερα, η αλλαγή μπαταρίας είναι καλή ιδέα, καθώς είναι εύκολη διαδικασία, με χαμηλό κόστος και αποτελεί βασικό βήμα για τον εντοπισμό του προβλήματος.
  • Ορισμένες φορές μπορεί τα πλήκτρα - buttons του κοντρόλ να μην πατάνε σωστά, είτε επειδή έχουν ξεκολλήσει, είτε επειδή δεν πατάνε σωστά τα καπάκια τους. Για αυτό το λόγο, πατάμε προσεκτικά τα πλήκτρα του τηλεχειριστηρίου και ελέγχουμε οπτικά ή ηχητικά αν κάνουν επαφή.

Όλα αυτά μπορούν να πραγματοποιηθούν σε βασικό επίπεδο, χωρίς να χρειαστεί να ανοίξουμε το κοντρόλ τελείως. Από εδώ και πέρα θα αναφερθούμε σε επίπεδο πλακέτας. Παρόλα αυτά, συνιστούμε η πλακέτα να ελέγχεται από κάποιον τεχνικό. Προσοχή! Αν αποφασίσετε να ανοίξετε πλήρως το τηλεκοντρόλ, έχετε εσείς την ευθύνη για τις συνέπειες της διαδικασίας.

Σε επίπεδο πλακέτας τί μπορούμε να ελέγξουμε;

Εφόσον πλέον έχουμε ανοίξει πλήρως το τηλεχειριστήριο και έχουμε την πλακέτα στα χέρια μας, μπορούμε να ξεκινήσουμε έναν δεύτερο έλεγχο.

  • Για αρχή, ψάχνουμε την πλακέτα για ενδείξεις υγρασίας όπως άλατα ή οξείδωση. Είναι σημαντικό το κοντρόλ να είναι καλά κλειστό, με την πλακέτα να πατάει σωστά στο κέλυφος, για λόγους μόνωσης από την υγρασία. Η υγρασία, σε βάθος χρόνου, οδηγεί στη δυσλειτουργία του τηλεκοντρόλ.
  • Στη συνέχεια, πραγματοποιούμε έλεγχο στα πλήκτρα - buttons που βρίσκονται στην πλακέτα μήπως έχουν ξεκολλήσει από την πλακέτα ή σπάσει. Επιπλέον ελέγχουμε τα καπάκια από τα πλήκτρα να πατάνε σωστά.
  • Συνεχίζουμε ελέγχοντας την περιοχή του επεξεργαστή. Προσέχουμε όλα τα "ποδαράκια" τού επεξεργαστή να πατάνε σωστά στην πλακέτα και να μην υπάρχουν ενδείξεις φθοράς.
  • Σε επόμενη φάση, ελέγχουμε το πηνίο το οποίο υπάρχει στην πλακέτα για τυχόν κομμένα συρματάκια. Σε περίπτωση που είναι κομμένο κάποιο από αυτά, το κοντρόλ δεν δουλεύει και χρειάζεται αντικατάσταση το πηνίο.
  • Εν τέλει, αν υπάρχει ενδεικτικό λαμπάκι, κοιτάμε μήπως έχει ξεκολλήσει από την πλακέτα.

Το κατάστημά μας διαθέτει ανταλλακτικά για επισκευές τέτοιου τύπου, όπως κελύφη, μεμβράνες και πηνία.

Τέλος, να σημειωθεί πως είναι σημαντικό το κέλυφος του κλειδιού να είναι σε καλή κατάσταση, ώστε να αποφεύγονται μελλοντικές βλάβες. 

Στο χώρο μας αναλαμβάνουμε αντικατάσταση κελύφους, σε όλα σχεδόν τα κλειδιά, με κόστος πολύ χαμηλότερο από ό,τι στην αντιπροσωπεία.